من أنا...؟
- ḾЯḿя Ẑḿấиỳ
- مجرد فتاة أريد أن أحقق هدف لأكون كما تريد أمي وكما أريد أنا .. فتاة الهدف ..
المتابعون
طمني عليك

"من يوم بعدك وأنا قلبي مكسور وحزين"
الحزن>_<
الحزن بعدك ولاشي
الحزن
آلم
ضعف
دموع
إنكسار
" محتار مش عارف الدنيا وخذاني لفين صعبن على قلبي فراقك طيب هأعمل إية"
الدنيا*_*
الدنيا حبيبي بدونك ولاشي
أكون فيها جسد بلاروح
أكون مجرده من كل شي
الفراق¥_¥
الله لايجيبه
فية الحزن يكون بكل مايحتوية
فية إحساس غريب بالوحدة
إحساس بفقدان كل شي
" جوايا حنين عشانك إزاي أدارية
طمني عليك قول فين الاقيك مشتاق لعينيك وبموت من شوقي ليك"
الطمأنينة
ينزلها رب الخلايق بقلب عبده سبحانة لا إله إلاهو
الشوق&_&
الشوق ثلاثة حروف تأثيرها وإحساسها غريب
تشعر بأن قلبك يتمزق
بآلم بين الضلوع
نار ماتنطفي
" وأزاي أنا أعيش ولو شوية مش قادر أنسى
أيام بقت من غيرك ماليها الويل
بتعذب كل مايجي علي الليل
وبروح على صورتك أخذها بحظني وأنام أهي حاجه بتصبرني ع الإيام"
الصور~_^
هي المفر الوحيد لشعور بقرب الحبيب
هي الذكرى الباقية
هي الجماد الحي
الساكن المتحرك
" دايمآ روحك حوليا وفي كل مكان بتهون أيام علي وسنين حرمان"
الروح
سبحان من خلقها
الروح إحساس بالوجود
شعور بالقرب
إطمئنان
الحرمان@_@
لا لا شعوره عجيب
آلم
شعور بالنقص
إنكسار
إحتياج
*********
وهنا محمد فؤاد سلم صوتك الذي أوصل لنا هذي الآغنية
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة (Atom)
0 التعليقات:
إرسال تعليق